Dirección Tesis

· Autor: Joaquín de la Morena Borja (Ingeniero Industrial)

Subject: Study of the influence of flow characteristics inside Diesel nozzles on atomization and fuel-air mixing processes by means of near-nozzle field visualization techniques.

Defendida en Junio 2011

Calificación: Sobresaliente cum laude con mención a premio extraordinario

Premio extraordinario en Junio 2012

 

· Autor: Gabriela León Bracho (Ingeniero Mecánico)

Subject: Experimental and theoretical study of direct diesel injection process at low temperatures

Defendida en Julio 2011

Calificación: Sobresaliente cum laude con mención a premio extraordinario

 

· Autor: Jorge Martínez López (Ingeniero Industrial)

Subject: Computational modelling of cavitation phenomena in Diesel injection nozzles during the injection process, with particular attention to the influence of this phenomenon on the nature of the flow inside the holes and its characteristics at the exit.

Defendida en Mayo 2013

Calificación: Sobresaliente cum laude con mención a premio extraordinario

 

· Autor: Marcos Carreres Talens (Ingeniero Aeronáutico)

Subject: Thermal effects on the injection process from the point of view of injector dynamics and spray development

Defendida en Septiembre 2016

Calificación: Sobresaliente cum laude con mención a premio extraordinario

 

· Autor: David Jaramillo Císcar (Físico)

Subject: Influence of internal nozzle flow on first atomization process

Defendida en Noviembre 2017

Calificación: Sobresaliente cum laude

 

 

 

 

 


 

Doctoral Thesis directed and being carried out

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